سلام مامانا شیر خشک ماجان وزن گیریش خوبه کسی داده ب بچش؟

۱ پاسخ

مامان دلوین یه سوال دارم
خداوکیلی چجوری هم بچه ی یه سال و نیمه رو تر و خشک میکنی هم بچه ی چار ماهه رو ؟؟؟
من تو یکیش موندم
چجوری بهشون میرسی؟؟

سوال های مرتبط

مامان لِنا🤎🧸 مامان لِنا🤎🧸 ۶ ماهگی