سلام توی بارداری چه چیز هایی خوب نیست و نباید بخوریم
4هفته هستم

۱۴ پاسخ

چرا اینجا زده هفته 5بارداری
ولی اونور زده 4هفته و 4روز؟

زعفرون ,جگر گرمی نخور زرشک

جگر زعفرون زرشک نخور

تو سبزی هم جعفری نخور

اینم بگم بهت حموم آب داغ نرو دوش سریع بگیر بیا بیرون پیاده روی طولانی نرو فعالیت هایی که خسته ت می‌کنه رو کم کن پله رو هم تند تند نرو

تا میتونی مغزیجات آجیل،عدسی،نیمرو اسفناج،پروتیین سوپ پای مرغ،میوه و سبزیجات بخور زیاد یبوست نشی،زیتون بخور،ادویه کمتر زعفرون نخور کنجد نخور هویج و جیگر نخور فست فود و غذاهای کنسروی نخور،مربای به بخور سعی کن استراحت کنی خم و راست نشو

شیرینی . چربی. خوب نیست. جیگر و هویج خوب نیست.
سبزیجات زیاد بخور. ماهی هفته یبار بخور.
دکتر به من گفت گوجه ام زیاد نخور

هر چی که دلت میخواد بخور همه چی مقپیه

تو این هفته های شما گرمیجات خوب نیست
دمنوش ها خوب نیست

من رفتم دکتر گفت سه ماه اول،جگر،اب هویج ،خربزه و طالبی،کنجد ،ارده کنجد،کره بادام زمینی،خاکشیر، تخم شربتی ،نخود ،زعفران دم کرده و...نخورم اینارو یادمه

بعد یه سوال دیگه لکه بینی و خونریزی نداشتید؟ بتاتون چند بود؟

سلام منم حدودا ۳/۴ هفتمه هنوز سونو نرفتم شما رفتید؟

من ک قبل اینک هرچیزی بخورم اول میزدم گوگل بعد میخوردم🤦🏻‍♀️سه ماه اول کلا کارم همین بود

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان قندون 🩵✨ مامان قندون 🩵✨ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندوق  🥰 مامان فندوق 🥰 هفته نوزدهم بارداری