ارتودنسی عزیزم
هر کدوم گرفت بده من ارتودنسی دادم
دختر من که هیچکدومو نگرفت
بادامی برای بچه ها راحت تره
من اونت بادامی استفاده میکنم و بی بی لند هم در کنارش دارم خیلی شبیه هستن تقریبا تفاوتی نداره
درکل پذیرش پستونک بادامی در نوزاد بیشتره
هر کدوم که بچه راحتتر بگیره
ارتودنسی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.