۶ پاسخ

ارتودنسی عزیزم

هر کدوم گرفت بده من ارتودنسی دادم

دختر من که هیچکدومو نگرفت

بادامی برای بچه ها راحت تره
من اونت بادامی استفاده میکنم و بی بی لند هم در کنارش دارم خیلی شبیه هستن تقریبا تفاوتی نداره
درکل پذیرش پستونک بادامی در نوزاد بیشتره

هر کدوم که بچه راحتتر بگیره

ارتودنسی بهتره

سوال های مرتبط

مامان ♡آقا مهدی یار♡ مامان ♡آقا مهدی یار♡ هفته چهاردهم بارداری
مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی