احتمالا بچت دختره که کمر دردی
ایشالا که چیزی نباشه زیاد نگران نشو ولی آدم بره دکتر مطمئن تره
عزیزم برو دکتر اینقدر نباید شدید باشه
الان منم کمر درد دارم و ترشح و زیر نافم سفت شده رفتم دکتر بخاطر ترشح دارو داد و برا شیافت نوشت
شیاف برات داده گذاشتی؟
نترس من نمیدونستم باردارم درد شدید پریودی داشتم تا حتی پریودم شدم ولی دو روزه پاک شدم تست گذاشتم مثبت بود نگو پریودی نبوده لکه بینی بوده
فقط استراحت کن برا سرویس بهداشتی از جا بلند شو
منم اولین بارداریم همه گفتن لک بینی طبیعه شکم درد طبیعه ولی بعدش اتفاق خوبی نیوفتاد
الان تا چیزی میشه میرم دکتر
سر درد که طبیعیه ولی شدید نیست . دلدردم مثل دلدرد پریودیه ولی شدید نیست اینم
چرا نمیری دکتر ممکنه برا بعضیا طبیعی باشه برا بعضیا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.