دوستان چرا صورت بچم جوش اینجوری ها زده

تصویر
۷ پاسخ

بچه منم همینجوره یه بار زیاده یه بار کم

گرمی زده

دخترمنم شده فکرکنم گرمی زیادخوردم،صبحا ارده شیره خوردم چندروز کاچی هم خوردم😏

حساسیت ب پروتئین گاوی هست نبایدپنیرماست شیزو...بخوری پسرمنم ۳ماهشه یک‌سمت صورتش اینجوریه

دختر منم همینجوری شده سوال منم هست!

گرمش نیست؟

هوا گرمه
حتما خودت هم گرمی خوردی! ضمنا هر روز صورتش رو با پنبه خیس تمیز کن که عرق رو صورتش نمونه البته حواست باشه پرز پنبه نره دهنش

سوال های مرتبط

مامان کایآ مامان کایآ ۱۵ ماهگی
مامان افرا💕 مامان افرا💕 ۶ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱ ماهگی