کمترخشک بده
کاش نینی من شیشه بگیره و شیرخشک بخوره و شیرخودمو ول کنه😭😭😭😭💔
شیشه دیگه نده گشنه بشه میخوره ولی اصلا دیگه شیشه نده زیادی دادی بهش وگرنه اگه روزی یه بار بدی ول نمیکنه سینه رو
منم عزیزم با گریه و زاری سینه مو میگیره الان که شیر دارم و داره سر ریز میشه😭به زور جنگ و دعوا میگیره
الان نوبت چکاب ش هست به دکترش بگم که چیکار کنم شینم و ول نکنه
شیرخشک چی میدی؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.