وای چرا درست نمیخونید😐😐من جای بنده خدا حرصم گرفت
میگه شیرخشششک کممممکیییی میده
بهش نمیسازهههه
نئوکیت هم حتی نساخته!
توی این شرایط رژیم اشتباهه من خودم از بس بچم اذیت میکنه اگه رژیم هم بگیرم باید روزی یک بار کتک بزنم همه رو
عزیزم کمکی شروع کن بهش بده
من که رژیم مژیمو ول کردم دیگه داشتم میمردم
پنج ماهگی ماه مزخرفیه برسی به شیش و هفت بهتر میشی لعنت میفرستی ب پنج ماهی ک گذشت بزار بچه بیوفته به غذا کمکی
عزیزم فقط یکم دیگ دووم بیار لطفایه ارامبخش ضعیف بانظردکتر شروع کن
بچه رونمیتونی کاری کنی ولی بااین روحیه هم رشد قدیش هم وزنش استپ میده پروفسور کلیشادی همش ب من میگ استرس تو مانع رشد بچت میشه
و پاشو بیا اصفهان دوتا دکتر هستند معجزه میکنند
عزیزم اگه دکترش صلاح میدونه غذاخورش کن
عزیزم نمیتونی براش کمک شروع کنی
الهی بگردم عزیزم خیلی سخته حق داری🫂😔یه نذری چیزی بکن بلکه ایشالله خوب بشه
عزیزم دختر منمحساسیت داره یبوست شدید داره بهم گفتوقتی واکسن ۴ ماهگی زدی غذاکمکیشروع کن چون رفلاکس داره وزنش همکمه
شیرخشک روزی چندبار میدی؟
گلدن گات رو امتحان کن
پسر منم حساسیت داره ولی اصلا شیرخشک نمیدم
یه گروه هست توی روبیکا مامانای که بچه هاشون حساسیت به پروتئین گاوی دارن هستن میخوای لینک بدم اونجا عضو شو مشورتی خواستی ازشون بگیر
برا منم همینه هرچیزی که فکرشو بکنیو برام ممنوع کرده ولی بازم آلرژی داره دکتر گفت باید تا ۶ ماهگی صبر کنم بعدش از پوستش نمونه بگیرن
توکل بر خدا انشالله تو که تا الان صبر کردی ی ماه دیگه مثل من صبر کن. انشالله با تست الرژی مشخص میشه دقیقا به چی حساسیت داری
سعی کن شیر خودتو مقوی کنی
شما که داری سختی میکشی رژیم میگیری پس شیرتو مقوی کن
سویق شیرافزا, آب گوشت، بادام، چای کمرنگ، مایعات زیاد، سوپ
اینا شیر رو زیاد میکنه
و خواب کافی مخصوصا شب
عزیزم چرا پزشکش غذای کمکی شروع نمیکنه.. من الان دو هفته س دارم کمکی میدم ب بچه
منم با یبوستش درگیر شدم
ببین میخوام ببینم شیرم برمیگرده کلا برگردم شبرخودمو بدم من ک این رژیمومیگیرم لااقل بچه م اذیت نمیشه ازبس یبوست شد با این شیرها
تو که این همه صبر کردی یکی دو ماه دیگه روش غذا خور شد دیدی بهتر شد
ای بابا انشاالله درست میشه غصه نخو شیر خشک کمکی بده بهش توانتو ببر بالا اول بخاطر خودت بعد بچت گناه داده سخته ولی میتونی
پس دکترش چی میگه یه دکتر درست حسابی پیدا کن ببرش شیر خودتم قطع کن نده دیگه
چیشده مگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شیرخشک بده خب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.