۶ پاسخ

بچه من خیلی اذیت نکرد خوب بود . تب هم میکرد که با استامینوفن میومد پایین بی حال نبود

دختر من ۲ ماهگی تب نکرد ولی خیلی ایراد گرف اون شبو همش جیغ مبرد نمیخوابید
۴ ماهگی هم تب کرد
ولی خداراشکر ۶ ماهگی اصلا خیلی خوب بود

تجربه ماازش خوب نبود از هیچ لحاظ فقط اینکه برا سلامتیش لازمه ارومم میکرد

🌀با اجازه صاحب تاپیک عزیز 🌀
💙💕آتلیه آنلاین   🌈✨ همراه نمونه کار
🐣با کمترین هزینه🐥
عکس های! تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی.
نوروز. مناسبت ها.. یلدایی.. و و و...
برا ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا. تلگرام واتساپ. پیام دهید🧸🐸
09931400960
آیدی روبیکا @ilamiiiiii
آیدی تلگرام @mjkfvddc

نمیدونم منم فردا داره امید بخدا

شیش ماه یه پاشه سمت چپ
پسر من خیلی اذیت شد تب کرد

سوال های مرتبط