بچه من خیلی اذیت نکرد خوب بود . تب هم میکرد که با استامینوفن میومد پایین بی حال نبود
دختر من ۲ ماهگی تب نکرد ولی خیلی ایراد گرف اون شبو همش جیغ مبرد نمیخوابید
۴ ماهگی هم تب کرد
ولی خداراشکر ۶ ماهگی اصلا خیلی خوب بود
تجربه ماازش خوب نبود از هیچ لحاظ فقط اینکه برا سلامتیش لازمه ارومم میکرد
🌀با اجازه صاحب تاپیک عزیز 🌀
💙💕آتلیه آنلاین 🌈✨ همراه نمونه کار
🐣با کمترین هزینه🐥
عکس های! تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی.
نوروز. مناسبت ها.. یلدایی.. و و و...
برا ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا. تلگرام واتساپ. پیام دهید🧸🐸
09931400960
آیدی روبیکا @ilamiiiiii
آیدی تلگرام @mjkfvddc
نمیدونم منم فردا داره امید بخدا
شیش ماه یه پاشه سمت چپ
پسر من خیلی اذیت شد تب کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.