۳ پاسخ

ببر دکتر پسر خواهر شوهرم مریض شده تب داره اسهاله شدب
ید لا استفراغ این ویروسه حتما ببر دکتر که سریع خوب یشه دادشتو هم ببرین متخصص اطفال این ویروسه

ببرش دکتر

ن چیزی بهش نده سرخود

سوال های مرتبط