رفلاکس#شیرخشک رفلاکس #شیرخشک #رفلاکس #غذارفلاکس

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم من قرمه سبزی هام عالیه همه خیلی تعریف میکنن اما مهم ترین بخش قرمه سبزی تفت دادن خود سبزی
اول قشنگ بزار بخارپز بشه ابش ک خشک شد روغن بریز بزار اروم اروم سرخ بشه ولی نزار سیاه بشه.گوشتتم با پیاز فراوون بزار اروم اروم جدا بپزه.سبزی و که تفت دادی گوشت و لوبیا پخته رو اضافه کن.یکم باز اروم هم بزن بزار کمی باشه ولی مراقب باش نسوزه.بعد اب جوشیده بریزو بزار تو دل بپزه.نمک هم با ترشی انارو اخر بزن.ادویه هم فقط زردچوبه فلفل سیاه و شنبلیله کمی بزن.

عزیزم ادویه عثمانی خیلی خوش طعم میکنه غذا رو اما خوب از جایی که ادویه میخرید خیلی مهم
کلا ادویه فروشی هایی که ادویه شون رو از جنوب میارن اونا خوش طعم میکنن غذا رو

نمک و فلفل و زردچوبه
تعریف نباشه دستپختم عالیه

ادویه خورشت هست خو بگیر بزن

سوال های مرتبط

مامان گردو 👼🩵 مامان گردو 👼🩵 ۸ ماهگی