خانوم هایی که دیسک کمر عمل کردین سزارین تون با بی حسی بوده یا بیهوشی

۱ پاسخ

نمیدونم دیسک دارم یا نه
ولی از بعد زایمان دخترم کمر درد گرفتمه کلا و بیحسی بودم

سوال های مرتبط

مامان الوین 🤍👶🏻 مامان الوین 🤍👶🏻 ۱۰ ماهگی