تا میتونی گوشت کباب کن بخور
فرنی بخور
آبگوشت کله پاچه اینا عالیه
منم باید ۳۷ هفته کامل زایمان کنم ولی برا من از وزنش نیس از دیابتمه🥲
تخم مرغ، اوتمیل ، مولتی ویتامین پرگ مام، ماهی… من میدونم اینا خوبه
حبوبات و گندم حسابی وزن میده سعی کن حلیم زیاد درس کنی
وای چرا گریه من پسرم ۳۷۳۰تو۳۷هفته بدنیا اومد الان دوتا خط از نمودارش اومده پایین . دخترم ۳/۵بود دختر خواهر شوهرم ۲۷۰۰وسراونیکی خواهر شوهرم ۲۱۰۰الان اصلا معلوم نیست انگار همشون یه وزن بودن
بستنی. پودر لیدی میل . صبحانه حتما تخم مرغ با کره...
گوشت و....
کلا بخور همش
هر روز گوشت کباب کنن برات و بخور
کله پاچه
حلیم
ابگوشت که توش نخود باشه
۶۰۰
۷۰۰دیگ اضافه کنه عالیه
ب بعدش نگران نباش
هر روز حداقل ٣تا سفيده تخم مرغ بخور ١٠ تا بادوم بخور ٢تا ليوان شير حبوبات عدسي و خوراك لوبيا هفته اي ٢ بار بخور منم رشدش ٢ هفته عقب بود اين كارارو كردم بهتر شده
هرروز تخم مرغ بخور ، گوشت کباب ، حبوبات عالیه ، بستنی اینا همه وزن میدن نگرانش نباش ، اگ خودتم ژنتیکی ظریفی ک اینارا بخوری دیگ اوکی میشی
خودتون ژنتيکي ظریف و لاغر نیستید؟ باید مواد غذایی مقوی بخوری، بستنی هم خیلی تاثیر داره، آجیل، تخم مرغ
عزیزم نگران نباش،سونو خون رسانی ندادی؟ واینکه خوردن خوراکت چه جوریه اگه کم بوده و چیزای مقوی نمیخوری تو این چن هفته خودتو ببند به گوشت و پروتئین فقط
صدک چندی
منم کم بود با همینا خوب شد یکم
لیدی میل بخور
خودتو ببند ب حبوبات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.