۱۴ پاسخ

تا میتونی گوشت کباب کن بخور
فرنی بخور
آبگوشت کله پاچه اینا عالیه

منم باید ۳۷ هفته کامل زایمان کنم ولی برا من از وزنش نیس از دیابتمه🥲

تخم مرغ، اوتمیل ، مولتی ویتامین پرگ مام، ماهی… من میدونم اینا خوبه

حبوبات و گندم حسابی وزن میده سعی کن حلیم زیاد درس کنی

وای چرا گریه من پسرم ۳۷۳۰تو‌۳۷هفته بدنیا اومد الان دوتا خط از نمودارش اومده پایین . دخترم ۳/۵بود دختر خواهر شوهرم ۲۷۰۰وسراونیکی خواهر شوهرم ۲۱۰۰الان اصلا معلوم نیست انگار همشون یه وزن بودن

بستنی. پودر لیدی میل . صبحانه حتما تخم مرغ با کره...
گوشت و....
کلا بخور همش

هر روز گوشت کباب کنن برات و بخور
کله پاچه
حلیم
ابگوشت که توش نخود باشه
۶۰۰
۷۰۰دیگ اضافه کنه عالیه
ب بعدش نگران نباش

هر روز حداقل ٣تا سفيده تخم مرغ بخور ١٠ تا بادوم بخور ٢تا ليوان شير حبوبات عدسي و خوراك لوبيا هفته اي ٢ بار بخور منم رشدش ٢ هفته عقب بود اين كارارو كردم بهتر شده

هرروز تخم مرغ بخور ، گوشت کباب ، حبوبات عالیه ، بستنی اینا همه وزن میدن نگرانش نباش ، اگ خودتم ژنتیکی ظریفی ک اینارا بخوری دیگ اوکی میشی

خودتون ژنتيکي ظریف و لاغر نیستید؟ باید مواد غذایی مقوی بخوری، بستنی هم خیلی تاثیر داره، آجیل، تخم مرغ

عزیزم نگران نباش،سونو خون رسانی ندادی؟ واینکه خوردن خوراکت چه جوریه اگه کم بوده و چیزای مقوی نمیخوری تو این چن هفته خودتو ببند به گوشت و پروتئین فقط

صدک چندی

منم کم بود با همینا خوب شد یکم

لیدی میل بخور
خودتو ببند ب حبوبات

سوال های مرتبط