من ۳۶هفته به دنیا آمد و دستگاه نرفت ۲۶۰۰بود
پسر خاله ام ۳۲ هفته دنیا اومد وزنش۱۴۰۰ بود
بستنی زیاد بخور
حلیم ، عدسی
چق تو حرص میخوری حدیثه
شرایطت بد تر من ک نیست من بیشتر و پنج هفته آمپول ریه زدم اینق وض برداریم خراب بود ک میخاستن سی هفته ختم بدن من دقیق سی هفت هفته و پنج روز زایمان کردم ماهلین هم سالم سالم اصلا ب وزن الانش نگا نکن بچه میمونه این چ حرفایی میزنی اینق ب خودت استرس وارد نکن میمونه بچه میمونه ب وزنش هم نکا نکن بعد ک دنیا بیاد وزن میگیره ب امید خدا اصلا نگران نباش
دختر من ۲۱۰۰ بود
ننرس عزیزم من بستری بودم یه خانومی پیش من زایمان کرد 40 هفته رو کامل کرده بود بچش ک دنیا اومد 2 کیلو بود سرش اندازه یه سیب بود خیلی خوشکل و کامل بو ماشالا انشالا شما هم به خوبی و خوشی زایمان میکنی و هیچ مشکلی پیش نمیاد
عزیزم من هفته پیش یه مادر بود که تو ۳۶هفته بود بچش کلا ۱۹۰۰ بود که دکترم گفت تا هفته بعد بدنیاش میاریم تو دستگاه رشت کنه اگه دیابت نداری هرروز بستنی بخور و هرروز پاچه بخور ایشاله وزن بگیره و پودر ladymil من خوردم یه تایمی با تشخیص پزشکم
دختر دوستم با وزن ۱۲۰۰ بدنیا اومد، خداروشکر الان سالم و خوبه حالش
فقط دوهفته ای بخاطر اینکه خیلی زود زایمان کرده بود بیمارستان بستری بود
حتما حتما شروع کن هرروز تخم مرغ آب پز،سینه مرغ،حبوبت حالا داخل اش یا خوراک لوبیا چیتی،عدسی و بستنی تو برنامت بزار آن مدت باقی مونده بیشتر میشه.
پودر لیدی میل هم دکترا برای وزن گیری میدم به همه ولی شما فشارخون داری از دکترت بپرس مشکلی نبود اونم هرروز بخور
سلام آره عزیزم دیدم
در اقوامبسیار نزدیک که دو فرزند دارن و هر دو سالم هستند و وزن هر دو موقع تولد یک و نیم کمتر بود
دوقلو نبودن ها...
(الان ۲۰ ساله هستند )
برای کامل بودن هم که آمپول ریه زدین و از طرفی ۳۶ هفته رد میشه
اصلا نگران نباش و استرس نداشته باش
داپلر ننوشت ببینه خونرسانی در چه وضعیتیه؟ اسپرین یا امپول انوکسا نداد؟
دختر من ۳۷ هفته ۲۴۰۰ دنیااومد سالمو کامل ولی کوچولو
بچه ۹۰۰ گرمی دیدم که الان ۲۱ سالشع عزیزم
دو کیلو که خیالت رااااحت
مامان ایهان دکتربراتوچراتو۳۴هفتگی میخوادختم بارداری بده به چه علت؟؟
اره امروز پسرمو برده بودم دکتر مریص شده بود یه زنه اومده بود بچه اش نارس دنیا اومده بود ۳ماهه بود۱۹۰۰بود وزنش
لیدی میل ابگوشت کباب گوشت بستنی اجیل مخصوصا این بادام قهوه ایا حلیم و عدسی بخور وعده هات بیشتر کن یه قرصی هم خود دکترا میدن خیلی خوبه لاقل بگو بده
برادرشوهر کوچیکم ۱۷۰۰ دنیا اومد، الانم ۱۴ سالشه ماشالا
وزن که اوکقد مهم نیس ۳۷ هفته اعضای بدنش تکمیله نگران نباش
منو میخاد ۳۴هفته ختم بارداری بده بچه وزن دوکیلو ک خوبه جاریم بچش ۲کیلو بود
بچه خواهرم ۱۶۰۰ بود وزنش ،بچه زنداییم ۹۰۰ گرم بود(به خاطر مسمومیت هردو ) الان ماشالله بیا ببینشون
لیدی میل کباب بادوم معجون بستنی تا میتونی بخور
من ۳۷ هفته عملم کرد وزنشم ۲۳۰۰ بود این فکرا چیه
بچه که به وزن ربط نداره ۳۷ ۳۸ هفته اجزای بدنش کامله هیچی نمیشه عزیزم ولی میخوای با دکتر صحبت کن میزاره لیدی میل بخور آجیل حلیم روزی یکی تخم مرغ بخور خیلی تاثیر داره
آخه ختم بارداری واسه چی
اره زیاد دیدم بچه دو کیلویی سالم ، کم وزن تر هم دیدم
نگران نباش عزیزم برادر زاده من ۳۴هفته ۲۱۰۰بود دنیا اومد و الان دوسالشه😍 قربونش برم یکم تو دستگاه موند
من ۲/۴۰۰ به دنیا اومدم عزیزم بله
من ۳۰هفته. و ۶روز بچه ۲۴۵۶بود بهم گفت کمه وزنش
آره عزیزم زیاد از موارد بدتر از این بوده
چرا میخواد ۳۷ هفته ختم بارداری بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.