آره منم خریدم امروز ۴۷۰ تومان😐
من از اول بهداشت دادم چون توان خریدشو نداریم شیرخشک با پوشکم با زور میخریم🥺
اره من آهن سیدرال گوچه خریدم ۸۰۰ با یه مولتی ویتامین پدیا بست شد ۱۱۰۰
آره خیلی 😥
قطره های بهداشت فلیپ هستن خوبن
از اون اهن های بدمزه که سیاه میکنن نیستن
دیگ باید همون قطره های بهداشت رو بدیم
من که نتونستم بگیرم برا دخترم خیلی وقته 🥺🥺😔😔
دیگه گند همه چیز و در اوردن خدا کنه از گشنگی نمیریم
بچه هامون چه گناهی کردن
اره خیلی اهن شده ۴۰۰ تومن پسر من ماهی دوتا باید بخوره نمیشه هم نداد
چقد شده ؟
دقیقا من مال بهداشت میدم دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.