۲ پاسخ

زیرسرش رو یکم بلندکن،اب دهنش برمیگرده

سرفه ک طبیعی نیس ببر دکتر عزیزم البته دکتر ب من گفت تک و توک سرفه کنه مشکل نداره قطاری شد باید دارو مصرف کنه

سوال های مرتبط

مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی