خانما برای داخل کیف خودم و نی نی چیا بزارم برای بیمارستان ؟

۴ پاسخ

حتی لباس و دورپیچ نوزاد هم دادن
اگه خواستی یه دست لباس برای برگشتنی ببر با خودت برای خودت و بچه

اگه خصوصی هست هیچی نبر
من همه چی بزدم ولی از وسایل خودشون استفاده کردن
هم برای خودم هم بچه
از پوشک خودمو نوزاد بگیر تا صابون و شامپو و مسواک و زیر انداز و لیوان و لوازم همراهو همه چی

اول از بیمارستان بپرس چیزی میده یا نه ...من یه عالمه وسیله با خودم بردم آخرم نصف بیشترشو خود بیمارستانم داد

من چیزی برای خودم نذاشتم چون بیمارستان میداد
برای بچم یه سرهمی گذاشتم یه بلوز شلوار
۲تا‌جوراب ۲تا کلاه یه دستکش
یه دورپیچ خنک یه دورپیچ یکم ضخیم
اغوشی
پستونک
بقیه چیزا لازم‌نیست
برای من‌که لازم نشد

سوال های مرتبط