تا زمانی که خودش بدون کمک بشینه باید اروغش بگیری عزیزم مخصوصا اینکه رفلاکس هم داره گناه داره حتما بگیر
ن باید بگیری من الانم ک هست اروغشو میگیرم
چون رفلاکس داره بگیر
تا ۶ ماه حتما بگیر چون گفتی رفلاکسم داره اذیت میشه
اگه رفلاکسیه حتما آروغشو بگیر تا وقتی که خودش بتونه بشینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.