۵ پاسخ

تا زمانی که خودش بدون کمک بشینه باید اروغش بگیری عزیزم مخصوصا اینکه رفلاکس هم داره گناه داره حتما بگیر

ن باید بگیری من الانم ک هست اروغشو میگیرم

چون رفلاکس داره بگیر

تا ۶ ماه حتما بگیر چون گفتی رفلاکسم داره اذیت میشه

اگه رفلاکسیه حتما آروغشو بگیر تا وقتی که خودش بتونه بشینه

سوال های مرتبط