یزدانم همینطور بود تب. اسهال استفراغ سرم زدن و آمپول داروهاشم مرتب دادم بهتر شد
خودمم گرفتم ولی اونقد حال یزدان خراب بود که حاضر نبودم حتی یه ثانیه تنهاش بذارم برم دکتر سرم بزنم تو خونه عرق کلپوره میخوردم دائم زودی خوب شدم
بچه من دیرو دوبار آورد بالا ولی حالش خوبه . یکمم اسهاله. تب نداره . یعنی ویروسه؟
علائم ویروس جدیده چئ بود برا بجت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.