۴ پاسخ

عزیزم نگران نباش چیزی نمیشه ولی در کل وسیله سنگین جابه جا نکن انقدر وقت هست بعد زایمان دوباره کارات و میکنی

شیاف پروژسترون استفاده کن و استراحت کن

قربونت برم
نگران نباش استراحت کنی خوب میشی

ایشالله چیزی نمیشه
به پهلوی چپ بخواب
اگه شیاف پروژسترون داری بذار
مایعات ترجیحا اب بخور

سوال های مرتبط