۶ پاسخ

من که هنوز بعد زایمانم نشدم ...دیگه کم کم داره یادم میره دارداش و...😉

منم کلا درد داشتم و همیشه ژلوفن و کیسه آب گرم و شال می‌بستم کمرم و چای نبات و کاچی بخور
کمرتو بده گرما

قرص مفنامیک اسید مصرف کن
مخصوص درد قاعدگی

نه برای اینکه چیزایی سردونه مصرف میکنی باید چیزایی گرمونه مصرف کنی

مسکن بخور و چای و نبات

گل مینا
زعفرون و گل محمدی و دارچین و هل باهم دم کن

سوال های مرتبط