من که هنوز بعد زایمانم نشدم ...دیگه کم کم داره یادم میره دارداش و...😉
منم کلا درد داشتم و همیشه ژلوفن و کیسه آب گرم و شال میبستم کمرم و چای نبات و کاچی بخور
کمرتو بده گرما
قرص مفنامیک اسید مصرف کن
مخصوص درد قاعدگی
نه برای اینکه چیزایی سردونه مصرف میکنی باید چیزایی گرمونه مصرف کنی
مسکن بخور و چای و نبات
گل مینا
زعفرون و گل محمدی و دارچین و هل باهم دم کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.