به گفته دکترش چون اشتهاش کم بودوکم خونی داره روزی۲ونیم سی سی دارم میدم البته مولتی ویتامینم داره هردوروصبح تاقبل ساعت۱۲بهش میدم خداروشکربهترشده...سعی کن این شربت بعدغذابهش بدی
من خریدم به گفته یکی از همین مامانایه گهواره ولی هیچ تاثیری نداشت
نئو زینک دکتر به بچهم داد خعلی خوب بود
من نئوزینک خریدم خوب ولی نبردم برا وزنش تو تاپیکاهم هست عکسش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.