۶ پاسخ

استفاده کن گلم ایشاله که بسلامتی بچتو سالم بغل بگیری❤️

منم دکتر ۲۰ تا نوشت امشب آخریشو استفاده کردم لکه بینی هم نداشتم استفاده کن برا جدوگیری از سقط و جای بچه رو محکم میکنه

اتفاقا بزار جای بچه رو سفت میکنه

اگر دکتر.نوشته خطر نداره بر عکس اون جلو گیری از خطر می‌کنه

منم به خاطر سرویکسم از امشب شروع کردم 🥺

منم استفاده میکنم هیچ خطری نداره

سوال های مرتبط

مامان دلارز🌹✨ مامان دلارز🌹✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری