استفاده کن گلم ایشاله که بسلامتی بچتو سالم بغل بگیری❤️
منم دکتر ۲۰ تا نوشت امشب آخریشو استفاده کردم لکه بینی هم نداشتم استفاده کن برا جدوگیری از سقط و جای بچه رو محکم میکنه
اتفاقا بزار جای بچه رو سفت میکنه
اگر دکتر.نوشته خطر نداره بر عکس اون جلو گیری از خطر میکنه
منم به خاطر سرویکسم از امشب شروع کردم 🥺
منم استفاده میکنم هیچ خطری نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.