بنظرم شیرخشک باید به بچه بسازه نا وزن بده من نان کامفورت میدم بنظرم طبقه وزن تولدش خیلی خوب وزن گرفته تا الان
من ببلاک پی دی اف میدم
مگه پی دی اف برا نارسا نیست
اما بدون نسخه نمیدن و خیلی بد گیر میاد 😭
اپتامیل پی دی آف برای نوزادان نارس
بچم ب دنیا اومد دو کیلو بود دکتر براش نوشته میدم تازه شده 3800
بچه منم رفلاکس داره دکتر نان ای ار رو گفته نصف پیمانه با ی پیمانه و نصف پی ذی اف قاطی کنم بدم بهش
یدونم دارم فروشی اگه کسی خواست بگه
من استفاده کردم وزن دهیش عالیه
ببلاکم وزن دهیش عالیه
من استفاده میکنم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.