خانوما احساس خفگی دارم طبیعیه؟ بچه هم امروز خیلی کم تکون خورد

۵ پاسخ

۳۰هفته به بد رو رد کردی تازه میفهمی حالا خفگی یعنی چی»من دیگه وقتی سرمو میزارم بالش نفسم قطع میشه😓

من شبا اینطوری ام
هموگلوبین خونم پایینه کم خونی شدید دارم بخاطر همینه

وا شاید اکسیزن خونت پایین حتما برو دکتر یا زایشگاه چک شو

وای منم چند روزه ب زور نفسم بالا میاد مخصوصا شبا 😖

ورم داری؟؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه های خدا♥️ مامان هدیه های خدا♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وششم بارداری