بابا بهش پاراکید بده خو
ژل بزن خیلی خوبع
دقیقااااا ماهم همین الانم تبش بالاس😭
استا بهش بده دردش آروم کنه
استامینوفن بده بخوره دردش آروم بشه خب
همچین موقع ها استامینوفن بده خب عزیزم فکر کن خودت دندون درد شدید داری یا سردرد شدید ک هیچجوره خوب نمیشه چکار میکنی؟ مسکن میخوری دیگه اون طفل معصوم هم همینه
اگر استامینوفن جواب نداد گیاه شیرین بیان بگیر تو خونه داشته باش بعد تو آب چند ساعتی بذار خیس بخوره شب اگر جیغ و گریه و درد لثه بود بده بکشه لثه هاش آب رو آتیشه من دختر بزرگم یسری اونقدر گریه نه با شیر و سینه گرفتن خودم آروم میشد نه استامینوفن هیچی خیلی اذیت بود شیرین بیان دادم اونقدر کشید به لثه هاش آروم شد و خوابید
استامینوفن بزن ب انگشتت بمال ب لثه هاش
ژل دندون باریج بزن
خدا صبرت بده
من یکماه عذاب کشیدم🥲
عزیزم ژل سر کننده دندون مارک بیبی دنت بخر بمال ب لسه هاش
استامینفون نمیدی بهش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.