چهارده حمد میخونم به نیت سلامتی نی نی وخودت
انشالله بسلامتی زایمان کنی عزیزم
عزیزم بسلامتی
انشالله به سلامتی بغل بگیریش
ان شالله زایمان راحتی داشته باشی و نینیت بسلامتی بدنیا بیاد❤
بسلامتی عزیزم
نگران نباش همه چی خوب پیش میره انشالله
عزیزم انشالله بسلامتی صحیح و سالم نی نی قشنگتو بغل بگیری برا ما هم دعا کن سالم بوقتش زایمان کنیم همه مامانای باردار بچشونو سالم بگیرن بغلشون الهی
بسلامتی گلم
انشالا به امید خدااا 🙏🏼
بعد بیا از تجربت و بیمارستان و برخوردشون بگو منم هفته اینده اریا نوبت دارم
دکترت کیه ؟
انسالله طبیعی یا سزارین؟
به سلامتی عزیزم چن هفته هستین دقیق؟
ان شاء الله که به سلامتی و خوشی بغلش بگیری عزیزم 😍🥰
انشاءالله عزیزم برای منم دعاکن ۳۷هفته برسونم خودمو بچمو سالم بغل بگیرم
بسلامتي ايشالا بغل بگيريش
به سلامتی.برا همه باردارا دعا کن زایمان راحتی داشته باشن.ان شالله هم خودت سالم باشی هم فرزند نازت
بسلامتی ایشالله
بسلامتی عزیزم برا مام دعا کن
بسلامتی عزیزم کدوم بیمارستان؟
سلام عزیزم انشالله به سلامتی و راحتی زایمان کنی.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.