۳ پاسخ

واسه پسر منم همینطوره و دختر خواهرمم اینطوره دکتر بردیم گفت رفلاکس تا ۶ ماهگی خ ب پیشه

شاید رفلاکسه
به نظرم هر روز داخل بینیش اسپری سدیم کلراید بزن بعد با پوار تخلیه کن و همیشه شیب دار بخوابونش که رفلاکس نگیره

شاید نرمی حنجرس

سوال های مرتبط