۴ پاسخ

بچه من تو ۴ ماه همش می‌خوام گریه کنم یا همش فکر مردم

منم تازه درگیرش شدم😭😭😭

وای منم الان دارم درگیر میشم

من الان خیلی بد اخلاق شدم
خیلی دعوا میکنم با همه
خانواده شوهر خانواده خودم شوهر
حتا بچم💔😞بچم اگه برام نخنده میگم دوستم نداره و گریه میکنم
نمیدونم چ کنم

سوال های مرتبط

مامان آنیام مامان آنیام ۱۶ ماهگی
مامان نهال🩷🐥 مامان نهال🩷🐥 ۹ ماهگی
مامان سامیار و سامین مامان سامیار و سامین ۱۲ ماهگی
مامان tiamis 🧸🍯 مامان tiamis 🧸🍯 ۱۳ ماهگی