۵ پاسخ

فقط ب رفتار شوهر بستگی داره

نوسانات ناگهانی هورمون،تغییرات زندگی
بگو همسرت بغلت کنه و نوازشت کنه،هر روز چند دقیقه اینکارو بکنه ،خیییلی اثر داره،من هربار حس بدی داشتم به همسر میگفتم بیاد بغلم کنه و بعضی وقتا نیم ساعت تو بغلش ساکت بودم خیلی حالم بهتر میشد و عصرا حتما برو پیاده روی ،یهو بعد از چند روز میبینی خیلی بهتر شدی،البته گاهی میاد سراغت ولی محبت همسرت معجزه میکنه،خجالت نکش بگو نیاز دارم

به خاطر اینه تغییر بزرگی تو بدنمون و زندگیمون بوجود میاد ... منم گرفتم
انقدر هم خانواده شوهرم گلایه و حرف و حدیث ساختن بدتر شدم.
مامان اول شدن سخته تجربه ای ندارم پسرم کولیک داره یعنی استرس هر روز میکشم که شب چقدر قراره جیغ بزنه
هیچ جا نمیشه رفت مسافرت و مهم تر از همه اینکه غذا نمیتونم بخورم ..

علت اصلی حال بدم به نظر خودم تغییری بود که گفنم همه میرن من میمونم و نوزادی که هیچی بلد نیستم
من از روز سومم کسی نبود کنارم

هورمون ها بالا پایین میشن ، شرایط زندگیت تغییر می‌کنه ، مغزت‌ به شرایط جدید عادت نداره و براش موقعیتِ جدیده ، اوایل خوابت بهم می‌ریزه ( خواب خیلی مهمه ) ، اون آزادی عمل قبلی رو نداری و ....

طبیعیه .. رفتار و همراهی همسرت و خانوادت خیلی در تشدید یا کاهش اون بستگی داره ..

سوال های مرتبط

مامان tiamis 🧸🍯 مامان tiamis 🧸🍯 ۱۳ ماهگی
مامان نهال☘️ مامان نهال☘️ ۷ ماهگی