با 15 روز تاخیر تست زدم منفی شد 😔😔
حالم خیلی بده

۱۴ پاسخ

برا بچه سوم آنقدر ناراحتین!

وای بخدا خودت و بچت داغون میشین بچه بزرگت عقده ای و رنج‌میشه عجله نکن بزار لااقل سه ساله بشه

توروخدا اگه شرایط مالیت اوکیه‌ بچه بیار بریز دور خدا روزی میده خدا جدا از روزی عقلم میده اینو منی بهت میگم که تو یه خانواده پرجمعیت بزرگ شدیم با وضع مالی افتضاح پنج خواهریم چیه برادر که همه شیر به شیر بزرگشون منم من که بزرگه بودم حسرت همه چی تو دلم موند پس چرا خدا به ما روزی نداد پدر مادرم هم هر دو کار میکردن برادرم از 14سالگی درسو ول کرد کارگری می‌کنه خواهرام سرکار میرن که حداقل خرج لباسشونو دربیارن

گذشته‌ی مادرمو میبینم🥲

پشمامممممممم. بخدا مردم ت این اوضاع چقدر بیکار و پولدارن اونوقت من از صب تا شب شب تا صبح فقط ب اینده ی این بچه فکرد میکنم و لعنت میکنم خودموو ک چرا اوردمش ت این دنیای کثیف هرچقدرم من مادر خوبی باشم شرایط سخته توروخدا یکم عقل داشته باشید

ماشاءالله معلومه انرژی خوبی داری
من که توهمین یکی تمام جونم گرفته

مگه بچه دوم میخوای بچت کوچیکه بخدابزراربچت بزرگ بشه بد عجله داری

یماه اقدامی؟؟؟؟؟؟من ماه پیش سه بار رابطه داشتم نگرفت😐

منم دقیقا با ۱۵ روز تاخیر بیبی چک و سونوم منفی شد ولی حامله بودم حتی دیگ رفتم امپول زدم پریود شم باورت میشه ؟😂
ازمایشم بده

دوست داری بچه سوم بالا فاصله کم داشته باشی حتما بجه اولت فاصله زیاد داره

وای ماشالله بهت یعنی دوباره میخوای

غصه نخور انشالا دفعه بعد.الان خودتون یک بچه یک ساله دارین عجله چیرو دارین یکم استراحت گن

مگه بچه دوم میخواستی؟

دوست‌داری‌مثبت‌بشه؟🤗

سوال های مرتبط

مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری