اره دیگه کل کشور تعطیله
کدوم سونوگرافی میری؟
من از سلطانپور پرسیدم گفتن هستیم
منم ۱۵ تیر نوبت دارم..البته گفت دهم یازدهم زنگ بزن باز بپرس ولی ۹۹ درصد هستیم
تعطیل رسمیه دیگه
۱۵ تیر برای چی تعطیله
زنگ بزن سونو ببین هستن یا نه .
الهی عزیزم انومالی قرارع بری؟؟
تعطیل رسمی کردن سونو هن تعطیل میشه البته اگه نوبت گرفته باشی خودشون زنگ بزنن کنسل کنن یا ممکنه هم چون نوبت دادن تعطیل نباشه
زنگ بزن از اون سونوگرافی بپرس
شاید باز باشن
من آنومالی دارم ۱۵ تیر🫠
ماشالله خوشگلممیخوای بری آنومالی؟؟؟
نینی ها خوبن؟
اره فکر کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.