تو چقد منی 🥲
دقیقا منم با همین تاخیرم بی بی زدم منفی شدبا خودم میگم اگه میخاس مثبت باشه حداقل یه هاله مینداخت
دوستمم همینطور بود یا باردارنمیشد یا میشد سقط میشدن ۵ تااااا
سر کتاب گرفت گفت مشکل داری انجام داد الان پسرش تو بغلشه ۶ماهشه
منم دیروز بتا دادم منفی شد منتظرم پریود شم😞
مشکلت چیه؟؟؟؟ایشالله ب حق این شبهای عزیز ب حق دلشسکته ی زینب خدا بهت ی بچه صحیح سالم بده ببین من ده ساله تقریبا ازدواج کردم بعد ۷ سال یهویی صاحب فرزند شدم
منم شش روز تاخیرم بی بی چکم منفی شد😞
عه منم دوروز تاخیرم و منم تازه بی بی چک زدم منفی شد
منم یک روز تاخیر دارم
ولی میترسم بیبی چک بزنم منفی باشه🥲
سلام وقت بخیر من ۲۰خرداد پریودشدم الان تیرماه نمیدونم تخمگذاریم چه روزی میشه میشه لطفا یکی بهم بگه ممنون
ددم واسه خودمون میسوزه 😔😔😔😔
برا بعضیا دیرتر نشون میده
یکی بود روز ۵ ام تاخیرشم زد منفی شد
روز دهم تاخیرش تازه مثبت شد
تااونموقع اگر پریود نشدی صبرکن ، باز تکرار کن تستت رو
عزیزم هیچوقت نا امید نباش خداخیلی بزرگتر از این حرفاست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.