۱۱ پاسخ

تو چقد منی 🥲
دقیقا منم با همین تاخیرم بی بی زدم منفی شدبا خودم میگم اگه میخاس مثبت باشه حداقل یه هاله مینداخت

دوستمم همینطور بود یا باردارنمیشد یا میشد سقط میشدن ۵ تااااا
سر کتاب گرفت گفت مشکل داری انجام داد الان پسرش تو بغلشه ۶ماهشه

منم دیروز بتا دادم منفی شد منتظرم پریود شم😞

مشکلت چیه؟؟؟؟ایشالله ب حق این شبهای عزیز ب حق دلشسکته ی زینب خدا بهت ی بچه صحیح سالم بده ببین من ده ساله تقریبا ازدواج کردم بعد ۷ سال یهویی صاحب فرزند شدم

منم شش روز تاخیرم بی بی چکم منفی شد😞

عه منم دوروز تاخیرم و منم تازه بی بی چک زدم منفی شد

منم یک روز تاخیر دارم
ولی میترسم بیبی چک بزنم منفی باشه🥲

سلام وقت بخیر من ۲۰خرداد پریودشدم الان تیرماه نمیدونم تخمگذاریم چه روزی میشه میشه لطفا یکی بهم بگه ممنون

ددم واسه خودمون میسوزه 😔😔😔😔

برا بعضیا دیرتر نشون میده
یکی بود روز ۵ ام تاخیرشم زد منفی شد
روز دهم تاخیرش تازه مثبت شد
تااونموقع اگر پریود نشدی صبرکن ، باز تکرار کن تستت رو

عزیزم هیچوقت نا امید نباش خداخیلی بزرگتر از این حرفاست

سوال های مرتبط