اپتامیل سبک و رقیقه نان خوبه
من نان کامفورت میدم وزن دهیش خوب بوده
آره فقط شیر خودمو میدم
پسر من از نوزادی تا ۲ ماهگی خورد بعدش هر کاری کردم شیشه شیررو نکرفت
برا دختر من نان بهتره
اپتامیل میدادم عین اب بود بعد عوضش کردم به نان
برا هر بچه ای فرق داره مثلا. برا بعضی ها نان بعضی ها اپتامیل تو امتحان کن
خیلیا نان رو میگن ولی من نمیدونم چون شیرخودمو میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.