وزن دهی شیر خشک نان خوبه یا اپتامیل؟

۸ پاسخ

اپتامیل سبک و رقیقه نان خوبه

من نان کامفورت میدم وزن دهیش خوب بوده

آره فقط شیر خودمو میدم

پسر من از نوزادی تا ۲ ماهگی خورد بعدش هر کاری کردم شیشه شیررو نکرفت

برا دختر من نان بهتره

اپتامیل میدادم عین اب بود بعد عوضش کردم به نان

برا هر بچه ای فرق داره مثلا. برا بعضی ها نان بعضی ها اپتامیل تو امتحان کن

خیلیا نان رو میگن ولی من نمیدونم چون شیرخودمو میدم

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه قصد بارداری