۹ پاسخ

ایشالا میشه عزیزم منم دلم میخواد تستم مثبت بشع😔

برندای مختلف میگرفتی

انشاالله مثبت شی و بقیش رو برا ما بفرستی 😂😍

انشالله یدونه اولی که میزنی مثبت میشه و بقیش رو میدی به یه اقدامی

چ خبره واقعا؟

ان شاءالله ب زودی مامان میشی عزیزم

انشالله ک ماه بعد ی نی نی تو دلت داشته باشی فقط استرس نداشتع باش و موقع اقدام اصلن ب بچه فک نکن

انشاءالله بزودی مامان میشی

ماشاالله فکر کردم فقط من میخرم دونه ای چند خریدی چقدر شد

سوال های مرتبط