۲۰ پاسخ

سلام عزیزم مبارک باشه
منم جنین سه روزه انتقال دادم
الان ۱۱ روز میگذره
از وز ۵ هر از گاهی زیر دلم درد خفیف میگیره
شما علایم داشتین؟

سلام عزیزم شما مرکز نهال گرگان انتقال دادی؟

عزیزم چی شد رفتی آزمایش؟بگو که مثبت بودی خیالمون راحت بشه🥹

عزیزدلم به امید خدا مثبت میشی

جواب ازمایشتو گرفتی؟

ایشالا مثبت منم دیروز ازمایش دادم مثبت شدم برات دعا میکنم

حتما مثبتی خواهر ، واسه اقدامیا خیلی دعا کن

مثبته 😍😍😍😍🥰🥰🥰مبارکه عزیزم
خداروشکر

ای جانم مثبته انشاالله ازمایشم بدی خیالت راحت بشه مثبته
چنتا چنین چن روزه انتقال دادی؟؟؟

مبارکه عزیزم
چ علائمی داری؟؟

ان شاالله مثبتی گلم
چه کارایی دوران انتقالت انجام دادی؟

مبارکههههه برای ماهم دعا کن

ان شاالله مثبته

مثبته دیگههه 😍😍 مبارکههه

مثبت گلم مبارکه

مثبت عزیزم مبارک باشه

انشالله مثبته

مثبته عزیزم مبارک باشه منم دعا کن این ماه باردار باشم 😍

انشاءالله به امیدخدافرداجواب ازمایشت هم مثبته به خودت استرس نده عزیزم بی بی چکت که مثبته مبارکت باشه

مثبته گلپ مبارکههههههه😍😍

سوال های مرتبط

مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری