سلام عزیزم مبارک باشه
منم جنین سه روزه انتقال دادم
الان ۱۱ روز میگذره
از وز ۵ هر از گاهی زیر دلم درد خفیف میگیره
شما علایم داشتین؟
سلام عزیزم شما مرکز نهال گرگان انتقال دادی؟
عزیزم چی شد رفتی آزمایش؟بگو که مثبت بودی خیالمون راحت بشه🥹
عزیزدلم به امید خدا مثبت میشی
جواب ازمایشتو گرفتی؟
ایشالا مثبت منم دیروز ازمایش دادم مثبت شدم برات دعا میکنم
حتما مثبتی خواهر ، واسه اقدامیا خیلی دعا کن
مثبته 😍😍😍😍🥰🥰🥰مبارکه عزیزم
خداروشکر
ای جانم مثبته انشاالله ازمایشم بدی خیالت راحت بشه مثبته
چنتا چنین چن روزه انتقال دادی؟؟؟
مبارکه عزیزم
چ علائمی داری؟؟
ان شاالله مثبتی گلم
چه کارایی دوران انتقالت انجام دادی؟
مبارکههههه برای ماهم دعا کن
ان شاالله مثبته
مثبته دیگههه 😍😍 مبارکههه
مثبت گلم مبارکه
مثبت عزیزم مبارک باشه
انشالله مثبته
مثبته عزیزم مبارک باشه منم دعا کن این ماه باردار باشم 😍
انشاءالله به امیدخدافرداجواب ازمایشت هم مثبته به خودت استرس نده عزیزم بی بی چکت که مثبته مبارکت باشه
مثبته گلپ مبارکههههههه😍😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.