۱۲ پاسخ

من علائمم قطع شد دیگه امید ندارم ۴ روز مونده ب موعدم میدونم پریود میشم بی خیال اقدام میخوام بشم
انشاالله شما تاخیر بخوری با بیبی مثبت

انشاالله

منم همینطور
۴روز‌ از موعدم گذشته اما تست نزدم میترسم

انشالله
منم میخواااام😭😭😭

منم،😭😭

منم دلم میخواد ، روز چند سیکلتی؟

منممم

منم دلم میخاد

ایشالله

انشاالله

الهی که نی نی باشه توی دلت عزیزم🤲😍❤️

انشالله

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🥹 مامان کوچولو🥹 قصد بارداری