۳ پاسخ

چند روز از ازادسازیت میگذره

با زبون روزه برات دعا میکنم ، انشالله عزیزم فردا از سر شوق گریه کنی الهی امین 🤲📿

انشالله با خبر خوب بیایی🌷😍

سوال های مرتبط