۷ پاسخ

امروز ۱۵ ازادسازیم بود زدم منفی بود بی بی حالا باز نمیدونم

بیبی چک نزن آز بده مطمئن تره اگه بارداری زود اتفاق افتاده باشه هم بتا نشون میده خیالتم راحت میشه

منم ۳۰اردیبهشت ازادسازی زدم دیروز بی بیم حاله داشت

بعد ازروز۱۴‌بزن.نشون میده.
برای اطمینان پس فردابزن

۱۱ روز بعد از امپول

اره
برا منم روز ۱۱ هاله نشون داد

بدن تا بدن فرق داره برا بعضیا نشون میده، ولی اگه زدی منفی بود نخوره تو ذوقت ... ممکنه ب با تاخیر نشون بوه

سوال های مرتبط