۳ پاسخ

عزیزم هیچ وقت اینکارو نکن هم به نفع خودته هم بچه شیرمیخوره سیر تاصبح خوابه یاوقتی گریه کرد سینه تودرمیاری میذاری دهنش کاری نداره ک

از ۱۲شب تا ۵الی۶صبح شیر ندخ

اشکال نداره بذار بیدار باشه بازی میکنه خسته میشه خودش خوابش میگیره زود

سوال های مرتبط