۳ پاسخ

دکتر من گفت ازمایش نمیخواد مستقیم سونو کرد کیسه رو دید و گفت همه چی خوبه

اگر باردار باشی ، دکتر ازت ازمایش میخواد ۱۰۰ در صد ، چون تیتر بتا خیلی مهمه ،به نظرم اول ازمایش بده ،چون اگر اوایل بارداری باشی ، احتمال داره سونو نشون نده

واسه بارداری یان ازمایش حتما برم؟

سوال های مرتبط

مامان دوقلو های خوشکل مامان دوقلو های خوشکل ۶ سالگی