دکتر من گفت ازمایش نمیخواد مستقیم سونو کرد کیسه رو دید و گفت همه چی خوبه
اگر باردار باشی ، دکتر ازت ازمایش میخواد ۱۰۰ در صد ، چون تیتر بتا خیلی مهمه ،به نظرم اول ازمایش بده ،چون اگر اوایل بارداری باشی ، احتمال داره سونو نشون نده
واسه بارداری یان ازمایش حتما برم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.