خانم هایی که سرکلاژ شدین کلا تو استراحتین یا بیرون اینا هم میرین

۸ پاسخ

همش مادرشوهرم غذا درست میکنه میده شوهرم هم خونه رو تمیز کنه ظرف بشوره یا مادرشوهرم میکنه

من اصلا هیچ کاری نمیکنم الان 5 ماهه من اشپزی نکردم اصلا هیچ کاری با فقط تواستراحتم به خاطرهمین میگم گاهی برم بیرون یکم یا برم پیش دوستم همسایمه

بهتره که نری
منم سرکلاژم با اینکه سرکلاژم باز جنین اومد پایین چون زیاد رعایت نکردم گاهی کارای خونه رو رسیدم الان پشیمونم همش تو استرسم
بهتره که استراحت مطلق باشی کار انجام نده فقط برای دکتر رفتن برو بیرون ک بعد پشیمون نشی

اخه دیونه میشم چیکارکنم حالم خراب میشع

استراحت
همش خونه ام در حد آشپزی بلند میشم

من که استراحت مطلقم تا اخر فقط هفته پیش رفتم پیش دکترم همین🥲🥲

من دیگه توخونه حالم بهم میخوره اخه من ازاول بارداریم فقط استراحت بودم

استراحت مطلق
۳۷ روزه ک سرکلاژ شدم فقط یه بار واسه دکترم ۲ ساعت رفتم بیرون و اومدم همین😑😑

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری