تهوع تا کی ادامه داره😭😭😭

۱۲ پاسخ

من هنوزم دارم

منم سه چهار روزی میشه تهوع.شروع شده ولی بالا نمیارم
۶ هفته و سه روزم

منکه هفته ۱۶ هستم هنوز دارم😪🤢

ممکنه سه ماهه اول باشه
ممکنه تا اخر بارداری
واسه من تا اخرش بود
حتی تو اتاق عمل عوق میزدم😂

اولا فقط تهوع بود الان به ثانیه نمیکشه بالا میارم مخصوصن صبح که بیدار میشم

الان اولته🤣

منکه الان دوازده هفتم حالت تهوع دارم

من از ۶ هفته حالم بد شد جوری شدم ۲کیلو نیم وزن کم کردم دیروز ب دکترم گفتم برام ۵تا سرم و امپول داد دارو داده بهترم خداروشکر امروز . ب دکترت بگو حتما

اگه ویارت بد نباشه تا سه ماه
من بعد سه ماه خوب شدم

تازه اول راهی

من که تا الان دارم ادامشو نمیدونم😵‍💫

فک کنم تا سه ماه اول باشه

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۲ ماهگی
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته سی‌ام بارداری
مامان عشقم مامان عشقم ۱ ماهگی
مامان نی نی دوقلوها مامان نی نی دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجوی ممد💙 مامان جوجوی ممد💙 هفته بیستم بارداری
مامان توت فرنگی🍓🧸 مامان توت فرنگی🍓🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💕 هدیه خدا💕 مامان 💕 هدیه خدا💕 هفته بیست‌ویکم بارداری