من هنوزم دارم
منم سه چهار روزی میشه تهوع.شروع شده ولی بالا نمیارم
۶ هفته و سه روزم
منکه هفته ۱۶ هستم هنوز دارم😪🤢
ممکنه سه ماهه اول باشه
ممکنه تا اخر بارداری
واسه من تا اخرش بود
حتی تو اتاق عمل عوق میزدم😂
اولا فقط تهوع بود الان به ثانیه نمیکشه بالا میارم مخصوصن صبح که بیدار میشم
الان اولته🤣
منکه الان دوازده هفتم حالت تهوع دارم
من از ۶ هفته حالم بد شد جوری شدم ۲کیلو نیم وزن کم کردم دیروز ب دکترم گفتم برام ۵تا سرم و امپول داد دارو داده بهترم خداروشکر امروز . ب دکترت بگو حتما
اگه ویارت بد نباشه تا سه ماه
من بعد سه ماه خوب شدم
تازه اول راهی
من که تا الان دارم ادامشو نمیدونم😵💫
فک کنم تا سه ماه اول باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.