یعنی تا کی ادامه داره این حالت تهوع🥲

۷ پاسخ

منم ضدید بود همین هفته عای تو فقط تامیتونی میوه بخور موز شیرموز سیب یکم از هفته 10 بهتر شدم
ولی من هنوزممم دارم 🥲🥲

من سر دخترم تا چند روز بعد تولدش همچنان بالا میاوردم

اگه مثل من باشی که انشالله نباشی
نه تنها تو این هفته ی من همچنان میمونه بلکه تا ماه اخر رفیق شفیقت میشه🥲😂(استفراغ شدید)

وااااااااااای تنها نیستییییی

من هنوز دارم

نهایت تا ۱۸ بعدش اوکی میشه

تو تنها نیستی

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوقی مامان فندوقی هفته دوازدهم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سیزدهم بارداری
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هلن مامان هلن هفته چهلم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری