منم ضدید بود همین هفته عای تو فقط تامیتونی میوه بخور موز شیرموز سیب یکم از هفته 10 بهتر شدم
ولی من هنوزممم دارم 🥲🥲
من سر دخترم تا چند روز بعد تولدش همچنان بالا میاوردم
اگه مثل من باشی که انشالله نباشی
نه تنها تو این هفته ی من همچنان میمونه بلکه تا ماه اخر رفیق شفیقت میشه🥲😂(استفراغ شدید)
وااااااااااای تنها نیستییییی
من هنوز دارم
نهایت تا ۱۸ بعدش اوکی میشه
تو تنها نیستی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.