حالت تهوع تا کی ادامه داره؟

۱۰ پاسخ

تا زایمان خخخخ

بعضیا میگن سه ماه و بگذره قطع میشه بعضیا تا آخر دارن

من وارد ۱۲ هفته شدم کمتر شده نسبت به قبل

منکه تا ۱۵ ..۱۶‌...الانم قرص نخورم منگ میشم تاشب

معمولا تا ۳ماه هست بعد کمتر میشه.بعضیام تا اخر حالت تهوع دارن.تو هرشخصی فرق میکنه

من دیگه بالا نمیارم ولی تهوع دارم هنوز

۳ ماه اول بیشتره

عزیزم حالا حالا ها هستن درخدمتت😂

فک کنم تا ۲۰ هفته

منکه هنوزم دارم 🥺

سوال های مرتبط

مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🧿آرسام🧿 مامان 🧿آرسام🧿 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجوی ممد💙 مامان جوجوی ممد💙 هفته نوزدهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓🧸 مامان توت فرنگی🍓🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان هلن مامان هلن هفته چهلم بارداری