خانما این حالت تهوع تا کی ادامه دارد

۱۷ پاسخ

برامن تموم شد هفته پیش

من هنوز دارم اونم شدید

من که همچنان دارم😫😫😫😫

من هنوزم دارم🥲

من هنوز دارم 🫠

معلوم نیست برای من کمتر شده ولی هنوز هم هست خخخخ

عزیزم برا من بدتر شده 😭

تا هفته ۱۶یا۱۷ بعدش حالت خوب میشه عزیزم باید تحمل کنی تا بگذره🥹

من که هنوز دارم

من تازه یکم بهترم

من هنوزم دارم

من تا ۳ ماهگی نداشتم بعدش شروع شد هرازگاهی

سه ماه اول ک بگذره شدتش کمتر میشه

واسه من تا الان😂
از ۱۶ هفته خوب شدم این هفته دوباره برگشت

من ۴ ماهم هنوز تموم نشده

پدر منو ک دراورده نمیدونم واقعا من امیدوار بودم هفته دوازدهم تموم شه پس اینجور ک مشخصه ادامه داره 😭

منم خسته شدم تا ۳.۴ ماهگی میگن

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سیزدهم بارداری
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🧿آرسام🧿 مامان 🧿آرسام🧿 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجوی ممد💙 مامان جوجوی ممد💙 هفته نوزدهم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓🧸 مامان توت فرنگی🍓🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته یازدهم بارداری