منکه هنوز دارم
من هنوز حالت تهوع دارم و بالا میارم دیگه کلافه شدم و خسته از بارداری
نمیدونم ولی خیلی مرخرفه زندگی شده جهنم از همه چی بدم میاد رفتیم واسه اتاق بچه موکت گرفتیم موکته بو میده ازش متنفرم میگم بندازیم دور بقیه میگن بو نمیده😭😭
عزیزم تهوعت از کی شروع شد؟
در کل طول روز داری یا یه وقتایی هست فقط؟
تا ۴ ماهگی حالت تهوع داری بعد اون زیاد نمیفهمی ولی واس بعضیام طول میکشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.