من حالت تهوع نداشته باشم بیشتر نگران میشم .وقتی دارم فک میکنم نینی جاش خوبه😂😂
برامن تازه بهترشده
من ک الان هفته ۱۵ام هنوز دارم
۱۲ب بعد کمتر میشه
هفته ۱۸ ام و همچنان ادامه داره
اما شکم اولم تا ۶ ماه داشتم س ماهگی م روزی ۸ بار استفراغ داشتم ۲۰ روزشو بقیشو رفته رفته کم شد روزی ۳ بار روزی ی بار ۶ ماهگی تهوع خالی داشتم دیگ کم کم خوب شدمنم
من فعلا چن بار ناشتا تهوع اومد فعلا ندارم دو س روزه
من اصلا حالت تهوع نداشتم
واسه من تا دوازده هفته کمتر شد خیلی الان بعضی وقتا صبح که از خواب بیدار
میشم یکم حالت تهوع دارم و کم کم اشتهامم داره برمیگرده
یه چیز ثابت نیست برای همه
هر کس تو هر بارداری یجوره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.