حالت تهوع تا چند هفته ادامه داره؟؟؟؟؟

۱۰ پاسخ

من حالت تهوع نداشته باشم بیشتر نگران میشم .وقتی دارم فک میکنم نینی جاش خوبه😂😂

برامن تازه بهترشده

من ک الان هفته ۱۵ام هنوز دارم

۱۲ب بعد کمتر میشه

هفته ۱۸ ام و همچنان ادامه داره

اما شکم اولم تا ۶ ماه داشتم س ماهگی م روزی ۸ بار استفراغ داشتم ۲۰ روزشو بقیشو رفته رفته کم شد روزی ۳ بار روزی ی بار ۶ ماهگی تهوع خالی داشتم دیگ کم کم خوب شدمنم

من فعلا چن بار ناشتا تهوع اومد فعلا ندارم دو س روزه

من اصلا حالت تهوع نداشتم

واسه من تا دوازده هفته کمتر شد خیلی الان بعضی وقتا صبح که از خواب بیدار
میشم یکم حالت تهوع دارم و کم کم اشتهامم داره برمیگرده

یه چیز ثابت نیست برای همه
هر کس تو هر بارداری یجوره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آسنا 💗 آرسین مامان آسنا 💗 آرسین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ♡A♡ مامان ♡A♡ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان صدرا🩵 مامان صدرا🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نورا👶🍓 مامان نورا👶🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان نفسم مامان نفسم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته یازدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری