۴ پاسخ

دل درد واقعا وحشتناکه من هر سری باید حتما قرص بخورم وگرنه آروم نمی شه

میگم شیما
من اسم خواهر و برادر لنا رو هم انتخاب کردم
فقط مشکل همسریه که پا نمیده🤣

آخ نگو که کمرم درد گرفت
کمر درد فاجعه اس

خب بیبی بزن دیگ

سوال های مرتبط