۱۰ پاسخ

خاکشیر عالیه

سلام عزیزم علائمت عادیه گلم فقط مایعات زیاد بخور انجیر و روغن زیتون هم خوبن

طبیعیه زردالو الو البالو اینا بخور

منم خیلی دارم دیروز رفتم دکتر برام شربت لاکسی ژل نوشت گفت روزی 2 قاشق بعد غذا بخور

سلام عزیزم منم اینجوری بودم هفته ک بره بالا تر بهتر میشی اما من هرروز صبح ۷ تا انجیر میخورم میتونی شب قبل با یه کم اب خیس کنی صبح ناشتا هم انجیر و هم اب انجیر را بخوری یه ساعت بعد خب شدی

منم یبوست گرفتم خیلی اذیتم🙁🤦‍♀️

لواشک زردآلو بخور اونم خوبه

سعی کن مایعات زیاد بخوری

انجیر خشک توی آب خیس کن بخور روغن زیتون روی سالادت بریز بخور غذا های آبکی بخور سوپ غذا های سفت نخور

داره بهت فشار میاره مایعات زیاد بخور
انجیر و زردآلو روغن زیتون بزار شکمت کار کنه

سوال های مرتبط

مامان دونه انار مامان دونه انار هفته سی‌وسوم بارداری