خانوما من خیلی دل پیچه دارم عادیه هروز دارم

۳ پاسخ

بخاطر نفخه

منم گاها اینجورم

نمی‌دونم والا منم همینجوریم نفخ دل‌پیچه دارم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته چهاردهم بارداری
مامان نی نی🩵💙 مامان نی نی🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق 🥹❤️ مامان فندق 🥹❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان baby مامان baby هفته هجدهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته هفتم بارداری
مامان کایهان👼🧿🩵 مامان کایهان👼🧿🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری